Uitwisseling & terugkeer

uitwisselingen

1. Wij ruilen uw artikelen die in foute artikelen, verkeerde maten, verkeerde kleurwegen of beschadigde staten zijn door onze fout binnen 30 dagen na ontvangst.

2. Alle artikelen kunnen uitsluitend worden uitgewisseld voor uw originele bestelling of voor de vervanging tegen de gelijke prijs.

3. Wij betalen de verzendkosten voor elk uitwisselend item, Van ons geven u een terugbetaling voor het item als uw originele bestelling niet beschikbaar is.

4. Merchandise moet in de originele doos zijn, met alle tags intact en moet opnieuw kunnen worden verkocht (d.w.z. niet gewassen van wassen).

Komt terug

 * Als u de producten wilt retourneren, neem dan contact met ons op binnen 5 dagen na ontvangst en informeer ons de reden voor het retourneren. Als er ernstige kwaliteitsproblemen zijn, gelieve ons graag een aantal foto's te geven van de uitdrukkelijke ontvangstbewijs en de producten die de gebreken kunnen weerspiegelen.


* Producten met ernstig kwaliteitsprobleem kunnen worden geretourneerd en vervangen. Wij verzenden de goederen nadat u ons voldoende bewijs heeft geleverd. De volledige terugbetaling kan echter niet geaccepteerd worden.  


* Als de producten door menselijke factoren beschadigd zijn, dan accepteren we het retourneren niet.


* Voordat u de goederen terugstuurt, vraag ons dan om het retouradres. Als uw bestelling teruggestuurd is naar ons als gevolg van een verkeerd adres of niemand erop wijst, bieden we geen volledige terugbetaling. Bovendien regelen we de overschrijving na ontvangst van de retourzending en u dient de extra kosten te betalen.  


* Wij bieden geen volledige terugbetaling als u weigert om het pakket op doel te ondertekenen, behalve wanneer we een overeenkomst bereiken. Wanneer wij de retourzending ontvangen, zullen wij u terugbetalen, maar met een aftrek van de portokosten.

Terugbetaling

 *Als er sprake is van een kleine fout met de goederen, maar het dagelijkse gebruik niet beïnvloedt, bieden we een gedeeltelijke terugbetaling als compensatie.

* Als u kunt bewijzen dat er ernstige kwaliteitsproblemen van de producten zijn, kunnen wij u volledige terugbetaling bieden in geval van geen vervanging.